Thursday, June 11, 2009

RM 40 juta

Ari tuh ade ar sowg kawan aku ni tnye kalo aku tjumper RM40juta kat tgh jln,wut I'm gonna do with it..huhu..aku ske soklan die..mmg beyond imagination..ecehh..

If aku dpt RM40juta tu, aku akan...
  • bina sbuah kompleks umah anak2 yatim yg lgkap dgn mcm2 facilities..ade mcm2 jnis fast food restaurants yg free jer utk dorg..ade megakidz gak..siap dgn mini shopping complex utk dorg tukar2 bju nk pkai..sume free utk dorg..
  • bina hotel atas name aku..tema hotel tu lak ala2 fairy tale..pekerja aku pkai bju ikut tema fairy tale..snow white,cinderella,sleeping beauty n etc..pastu bile dah untung duit kat hotel tu aku akn bkak cawangan kt seluruh dunia..
  • wat sistem lrt aku sndri..aku nye lrt ni special sb stiap gerabak ade tema masing2..pastu xleh ramai2 sgt masuk sb aku nk pnumpang aku slesa n experience the different..
  • Pastu aku akn beli sbuah pulau yg kecil utk children..aku akn jdkan pulau tu seolah2 dlm fantasy..n lg sbuah pulau aku akn bli n jdkan sbuah love town utk semua lovers..town tu akn pnuh dgn suasane romantic..huhu..
  • n last but not least, aku akn bina sbuah castle yg x besar sgt utk aku spend my whole life with my beloved one..aku akn gune theme putih sbg tande keikhlasan cinta ktorg utk hiasi castle ktorg..ecehh..


hoho..aku ni kalo suh berangan mmg beyond imagination tol..tp dr angan2 lar kte blajar utk menggapai impian..dan seterusnya mnjadi sbuah realiti yang indah..XOXO..

No comments:

Post a Comment