Thursday, June 11, 2009

K.A.W.A.N Itu Untuk Selamanya <3

Bertuahnye bile kite ade seorang kawan..
Seronoknye bile kite dikelilingi ramai kawan..
Indahnye bile kite menyayangi kawan kite..
Dan lebih indah lg bile kite disayangi kawan kite..
Kerana kasih dan syg kawan itu untuk selamenye..


Hurmm,.11.6.09..I feel free..aku rase lega yg teramat sgt..mmg btol kate2 dlm cter 'Soal Hati'.. Tanpe kbranian mimpi xkn jd knyataan.. Nothing's wrong 4 us 2 tell sum1 wut is inside our deep heart..we dun hv 2 worry whether it is rite or wrong..hanye keikhlasan yg akan menemani luahan hati..


Kawan itu hadir dr ketentuanNya..Aku syg kamu kawanku..Your sudden appearance brought me a deep impact..From the day we met, my laughter were all yours..Even 1 word from u has made me laugh..ha..ha..you're funny kawanku..XOXO..


Aku syg kamu kawanku..u are my world best listener..u are willing 2 hear every single word from me..even sumtimes aku rase aku hnye ngawut2 jek..kamu mmg pendengar yg terbaekk..your cares toward me has made me feel loved..ur trustness toward me has made me feel wanted..u're really sumone for me kawanku..XOXO..


Aku syg kamu kawanku..even we are not meant 2 be a loving couple..it's ok for me..sayang yg ikhlas bkn hnye boleh dtentukan dgn hnye mnjadi couple..our deepest thought are the hardest to convey..ckup lar sekadar kamu tahu bhw aku sayang kamu kawanku.. menjadi kawan adalah yg terbaek kerana K.A.W.A.N itu untuk selamanya..XOXO..

1 comment:

  1. perjalanan ini terasa sungguh menyedihkan
    sayang kau tak duduk di sampingku kawan
    bnyk cerita yg pastinya engkau saksikan
    di tanah kering berbatuan

    tubuhku bergoncang di hempas batu jalanan
    hati bergetar menatap kering redup hutan
    perjalanan ini seperti jadi saksi
    kembar kecil menangis sedih

    kawan cuba dengar apa jawabnya
    keika aku tanya mengapa
    bapa ibunya telah lama mati
    di telan bencana tanah ini

    sesampainya di laut
    ku kabarkan semuanya
    kepada karang
    kepada ombak
    kepada matahaari
    tetapi semua diam
    tetapi semua bisu
    tinggal aku sendiri
    terpaku menatap langit

    barngkali di sana ada jawabnya
    mengapa di tanah ku terjadi bencana
    mungkin tuhan mulai bosan
    melihat tingkah kita
    yang selalu salah dan bangga
    dengan dosa-dosa

    mungkin Allah mulai enggan
    bersahabat dengan kita
    cuba kita bertanya pada
    rumpun yang bergoyang....

    ReplyDelete